Klachten en Garantie

Klachten

De klant staat bij ons altijd op nummer 1. Wij vinden daarom klanttevredenheid ontzettend belangrijk. Toch kunnen wij helaas niet voorkomen dat het soms anders loopt dan gepland. Mocht dit het geval zijn, dan verzoeken wij je om dit via e-mail aan ons kenbaar te maken. Mailen kan via info@wierookkopen.nl.

Hoe verder?

Na ontvangst van jouw melding sturen wij je een bevestigingsmail. Vervolgens beoordelen wij jouw klacht. Hierbij is ons doel altijd om de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Wij  streven ernaar om, na ontvangst van je melding, binnen 14 dagen je klacht te beantwoorden. Mochten blijken dat wij meer dan 14 dagen nodig hebben, dan laten wij dat uiteraard spoedig aan je weten.

Komen wij er samen niet uit, dan is het mogelijk om je geschil aan Stichting WebwinkelKeur voor te leggen. Klik hiervoor op de volgende link  https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschilVanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Wij doen er alles aan om jouw bestelling in topconditie aan jou te leveren. Wij controleren namelijk alle artikelen, voordat het in een doos gaat. Ondanks onze beste bedoelingen, kan het natuurlijk een keer voorkomen dat tijdens het transport iets beschadigd of kapot gaat.

Wanneer je een gebrek aan het artikel ontdekt of zou horen te ontdekken, dan dien je binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Een redelijke termijn is in ieder geval 2 maanden. Neem daarom direct na ontdekking van de beschadiging of het defect contact met ons op. Dit kan via info@wierookkopen.nl of het contactformulier. Vermeld in dit bericht in ieder geval je naam, adres, eventueel je telefoonnummer en niet te vergeten het ordernummer. Na ontvangst van je bericht, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Samen gaan we dan op zoek naar voor jou de beste oplossing. 

En dan nog even dit! We kunnen het beter maar gezegd hebben 😊

Wij zijn te nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de artikelen voor elke individuele toepassing door de consument, noch voor eventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing van de artikelen.